Monday, October 27, 2008

Shuwen's Birthday Outing 08

Just a quick update about Shuwen's awesome hangout event that took place at fullpan. Well her birthday was on the 16th but since that was in the midst of exams ! We didnt had the opportunity to celeb so why nt celeb ltr right ? So anyway. The guys went cuckhoo with the darts at fullpan.Lols.

This was the LingBena steak I had at fullpan.YES,Lingbena steak.Her dad's close to the Fullpan's manager.How cool huh ? If it was me..Ivansteak ? LooLoo steak ? LYK DREAM ON DUDE !

Lols..Anyway !! Eugene was there and Shu was all delighted ! I told u he wud come right ?!! See,thanks to me ! He came..lols...Im such a darling,aint I ? Anyway.That's basically it.And since so many of us came. We had a very hard time counting the bill ! Lols.We spent like idk..15 minutes counting ? I mean..I came to eat not do Maths ! Hahahaha.

Lalalalalalal.Neways Shuwen..HAPPY 14TH BIRTHDAY ! Wish you all the best,kaes ?!! Geez,arent we all just growing up FAST !!

So we hatta go back and in the end only Charles,Me,Ken left waiting for our parents lors.Us with our shoes.Hahah.

Charles,Me,Ken !!! And Ken was wearing his "FASHIONABLE" school shoes ! Hahaha.How inovative,eh ?

Dats all peeps.Tc and gabyes !

Monday, October 6, 2008

I'm in Rush Hour!!!!!!!!!!!

Oh hell,heaven,earth.I seriously feel like im in Rush Hour,man..just a little bit more relax ( not right to be,actually ).Exams are like around the corner and all I have prepared is my lunchbox.Which means,i've just started with some basics.

I've only accomplished Sej and Geo form 2 but honestly all is going out because I simply tak boleh absorb all those worthless facts.Especially Geography.It's killing alot of us.Lolss..
KH only 1 chapter i did..Science 2 chapter nia..Seni..zilt :)))...Moral..havent started..Sivik..aah,wtf..!!!
See,horrible right ? Aah,bambo bambo bambo..
I just recently invited Eugene for a swim at Perak river to maintain our sterility.Didn't you know swimming in water without pants on will help in your fertility.It keeps ALL SYSTEMS RUNNING,lol ! Put in a scientific perspective,wont u ppl ? Dont be SENGET mah ! *shakes head*
Lols..and Eug said C FIRST AS IF !!! Hahaha..Honestly,i've got alot of good times during kindergarden and after being drifted apart for a horrifying long period.Im catching up lah with him.He's really cranky and funny man ! Lols..
No wonder that someone is INLOVE..he's got CHARACTER,man.And Rq Nadal,you suck !!!
I love banana' you ??
Gotta run,gabyes.